Lernia

Lernias julkalender - Håkan Carrefors

Nyhet   •   Dec 09, 2013 08:00 CET

Jag började på Lernia 2012 då jag lockades av att vara med på den fantastiska förändringsresa som bolaget påbörjat, nämligen att gå från att erbjuda enskilda tjänster inom bemanning, utbildning och omställning till att vara en kompetensförsörjningspartner till kunder och individer.

För att kunna fortsätta vara en attraktiv partner till våra kunder är det helt avgörande för oss att attrahera marknadens bästa talanger, både till vår bemanningsverksamhet men även till koncernen. I  år utsågs vi exempelvis till ”Årets  Nykomling” av talangföretaget Universum. Jag tror framförallt att det beror på att dagens talanger söker så mycket mer än bara ett företag att göra karriär på. De drivs av både personlig och professionell utveckling, att kunna kombinera en spännande karriär med att göra skillnad i samhället. Hos Lernia får de den möjligheten. Vårt arbete går ut på att se till att människor kommer ut i jobb. Lernia bygger människor, människor bygger samhället.