MarketCheck AB

Life ny kund till MarketCheck

Nyhet   •   Feb 05, 2014 10:54 CET

Lifebutiken kommer arbeta med MarketCheck på den svenska marknaden och deras säljcoacher ska använda surfplattor för att mata in sina checklistor. På så sätt samlas all information in direkt och man slipper allt tidsödande backoffice-arbete med Excel- ark och pappersenkäter. Här sparas timmars arbete vid varje checkrunda..

Med hjälp av checklistans fotofunktion kan säljcoacherna även dokumentera de checkpunkter man vill. Alla bilder samlas i ett fotoarkiv som coacherna och kejdeledningen kan använda för att jämföra sina butiker.

Alla checklistor sammanställs automatiskt i lättöverskådliga beslutsunderlag med indexberäkningar och sparas som pdf-filer och ger direkt rapporter till kedjeledningen.

MarketCheck är ett svenskt företag som utvecklat interaktiva och internetbaserade checklistor för främst svensk handel. Med MarketCheck kan kedjeledningen fölaj upp sina butiker på ett systematiskt sätt. Vare sig det gäller Storecheck, konceptuppföljning, butikskampanjer, HMS-frågor eller säljprestationer