Garantibil

Marknadschef till Garantibil.

Nyhet   •   Aug 13, 2015 15:14 CEST

Vi är här för att göra livet svårt för bilskojare. Vårt mål är att göra handeln med begagnade bilar rumsren och samtidigt ha lite roligt på resan (tillsammans med dig).

Garantibil är det nya, idiotsäkra sättet att köpa och sälja begagnad bil. Alla bilar som säljs genom oss är testade och provkörda av opartiska bilprovare, värderade av en värderingsman och försedda med både garanti och försäkring. Du kan se våra filmer här och våra annonser här.

Vi behöver en ersättare för vår marknadschef som lämnar oss för nya äventyr till hösten. Fungerar ditt huvud bra ihop med dina ben? Vi är ute efter en kollega som kan sin Kotler, som är fokuserad på resultatdrivande marknadsföring, som förstår vad ett nystartat företag behöver och som springer på goda idéer.

Hos oss pratar vi mycket om idéer runt värdeskapande innehåll, masskommunikation, PR-event, sponsring, mediebearbetning, hur man hittar synergieffekter och hur man bäst mäter och följer upp det som görs. Vi är inga dunungar, här är alla proffs inom sina olika områden, med gedigna utbildningar, dokumenterade erfarenheter och bevisade framgångar. Precis som du.

Du kommer att vara en del av ledningsgruppen.

Låter det här som du? Läs mer på Garantibil.

Vi sitter under takåsarna på Kungsgatan 84 i Stockholm och väntar på ditt cv och ett par rader där du berättar om vem du är. Skicka det till jobb@garantibil.se. Slå gärna en signal först och prata med Nonny, vår marknadschef. Du når henne på
072-981 99 81.