PeopleProvide

”Master in Communication 2014"

Nyhet   •   Feb 26, 2014 12:07 CET

Bli en ännu bättre ledare – utveckla dina förmågor inom kommunikation! Financial Hearings, TalentEye och PeopleProvide bjuder in till en kommunikationsutbildning med Jurij Lederman som er personliga utbildare.

Vår målsättning är att alla ska bli briljanta kommunikatörer -­‐ framföra sitt budskap effektivt och tydligt, med mycket empati och stort engagemang!

Utbildningen leds av regissören Jurij Lederman som genom åren varit kommunikations-­‐ och ledarcoach till ett flertal av Sveriges mest framstående företagsledare. Han är vd för ”The Art of Leadership” och är konstnärlig ledare för TeaterStudio Lederman.

Vi kommer att arbeta med Per-­‐Erik Holmströms bok ”10 år på operakällaren” och rekommenderar läsning av första kapitlet vilket ger en bra överblick i kommunikationsteorier oavsett om du skall kommunicera till den finansiella marknaden eller till en annan publik.

UTBILDNINGSRUBRIKER:

Kommunikationens ABC, Verbal och icke verbal kommunikation, Statusspel och Relationer, Kroppsspråk och Expressivitet, Tal och Storytelling, Presentationsteknik, Rummet och Jaget, Rollen och Jaget, Koncentration och Avspänning, Rädslor och Stresshantering, Samspel, Originalitet, Text och Undertext, Vision och Handling.

Med denna inbjudan utlyser och informerar er om en ny utbildning och möjlighet för ledare, att bli ännu bättre ledare och  ”Master in Communication 2014”

Har du några funderingar eller frågor så ring eller maila någon av oss:

Jurij Lederman + 46708690987 jurij@lederman.se

Monika Elling + 46705120201 monika.elling@talenteye.se