Medrek Rekrytering AB

Medicinsk sekreterare till Akademikliniken i Oslo

Nyhet   •   Nov 28, 2011 15:43 CET

Vem söker vi:
Den person vi söker bör ha några års erfarenhet av liknande befattning och gärna ha utbildats i vårdadministration, gått läkarsekreterarutbildningen eller genomgått liknande utbildning. Vi tror att Du är en person som trivs i en arbetsmiljö med högt tempo, Du är effektiv men samtidigt oerhört noggrann och gillar
att hålla många bollar i luften. Vidare är Du en serviceinriktad, ansvarstagande och lyhörd person med goda administrativa kunskaper och data kunskaper. Du bör inneha en god samarbetsförmåga och gärna ha erfarenhet från norsk hälso- och sjukvård.

Vad innebär tjänsten:
Som Medicinsk sekreterare för Akademikliniken i Oslo kommer Du svara för och utveckla det administrativa arbetet vid klinikens sekretariat. Du kommer att
vara ett administrativt stöd till såväl klinikens läkare som till vår verksamhetschef. Verksamheten bedrivs gemenligen måndag-fredag med övernattande
patienter. Ditt arbete som läkarsekreterare hos oss på Akademikliniken kommer att bestå av dokumentation, remisshantering och övrigt
administrativt stöd till våra läkare.

Du kommer ingå i en av världens ledande koncerner inom
plastikkirurgi och få arbeta i en stark tillväxtmiljö med goda arbetsvillkor.
Du kommer rapportera direkt till klinikens Verksamhetschef.

Rekryteringen av denna tjänst sker via Medrek Rekrytering
AB.

Vid eventuella frågor vänligen kontakta:
Kristina Harbom, HR-Chef-Rekryteringsansvarig
Medrek Rekrytering AB
Tel:             + 46 8 534 895 22
Växel:             08-534 895 00

Akademikliniken startades 1991 och har idag kliniker i Sverige, Danmark, England och snart i Oslo. Akademikliniken är inte bara en av världens största och modernaste plastikkirurgiska kliniker - vi har även en ledande ställning på flera av plastikkirurgins områden, bland annat har vi en världsledande erfarenhet inom bröstförstor

ANSÖK TJÄNSTEN HÄR