Medius

Medius på Årets konferens om elektronisk fakturahantering 16 Februari

Nyhet   •   Feb 14, 2011 09:23 CET

Välkommen till vår monter och upplev framtidens fakturahantering på Sveriges största konferens om elektronisk fakturahantering (EFH). Readsoft står som värdar för konferensen som 2011 anordnas för 9:e året i rad, denna gång på Hotel Sheraton, Stockholm.

Passa på att titta närmare på MediusFlow, marknadens ledande EFH-lösning som erbjuder rätt gränssnitt till rätt användare för maximal effektivitet. MediusFlow har en extremt snabb, flexibel och avancerad lösning för ekonomiavdelningen medan personal och ledningen på språng kan hantera fakturor i direkt i Outlook, mobilen eller vårt hyllade webbgränssnitt. Detta ger våra kunder väsentliga besparingar och roligt på jobbet.

Vårt användar- och processfokus har gjort Medius till ett av Sveriges snabbaste växande företag med kontor i 8 länder och Di Gasellföretag. Medius har dessutom blivit utsedda till ReadSoft partner of the Year 2008, 2009 och 2010.

Dörrarna öppnas 8:30.

För mer information: