Selected EMC AB

Memento: Mementoevent.se lanseras

Nyhet   •   Aug 01, 2013 17:01 CEST

Vi har dragit oss i håret och slitit åtskilliga timmar för att få allting på plats…vi pratar såklart om nya hemsidan för Memento, www.mementoevent.se. Fullspäckad med snart 150 stycken paketerade event.

Vår affärsidé på Memento är enkel; vi ska erbjuda färdigpaketerade event där vi skräddarsytt mycket av eventet redan från början för kunden. Vi vill låta dig som kund inspireras och få idéer som kanske inte hade kommit fram om man gett sig ut och letat på marknaden själv. Dessutom är detta ett väldigt tidseffektivt sätt att kunna välja ur en bred produktportfolio direkt.

Vad är då fördelarna med att välja Memento framför andra eventbolag och byråer?

·  Hos oss så har vi inte "säljare" respektive "projektledare" utan de som arbetar hos oss är säljande projektledare och så kommer det alltid att vara. Med andra ord så har du kontakt med samma person från start till mål vilket minimerar risken för missförstånd och dylikt.

·  Vi är transparenta med priser. Varje eventpaket har en priskalkylator som räknar ut priset om du höjer eller sänker antalet gäster, eller om du vill lägga till tillval eller ta bort något som ej är obligatoriskt.

·  En produktportfolio bestående av över 150 stycken välplanerade och intressanta paketerade event och över 200 restaurang- och festlokal samarbeten upparbetade i Stockholms län.

Vår hemsida är såklart navet i vår försäljning och ansikte utåt sett mot alla våra kunder och samarbetspartners. För att göra den lättnavigerad så har vi valt att dela upp den i åtta stycken kategorier; kick off och teambuilding, sommarfest, konferens, mat och dryck, julfest och julbord, skärgård och båt, kontorsevent och afterwork. Sedan har vi därefter samlat en mängd olika paket under respektive kategori för att du ska inspireras och såklart vilja boka något som du tror passar dig.

Är du en leverantör som är intresserad av att arbeta med oss? Kontakta  oss på info@mementoevent.se

Är du kund som tycker detta låter intressant? Ring mig på 0736929330 alternativt maila på jesper@mementoevent.se.

Vi hörs!