Middagsfrid

Middagsfrid är nominerade till Trendpriset 2010!

Nyhet   •   Okt 27, 2010 15:11 CEST

Trendgalan är ett årligt evenemang som lyfter fram personer, företag och företeelser som ligger i tiden. Initiativtagarna bakom Trendgalan önskar lyfta fram entreprenören och entreprenörskapet för att få fram fler företag och förebilder. I år är sjätte gången som Trendgalan arrangeras och nu är vi nominerade till Trendpriset!

Kriterier som krävs för en värdig vinnare av Trendpriset är att konceptet har en etisk grund, tänker på miljön och har en hög grad av innovation och entreprenörskap. Vi tävlar mot många andra spännande företag bland annat Klockmärket Triwa, OBH Nordica, Happy Socks och Franzen och Lindeberg. För att läsa mer eller lägg din röst, gå in på Trendgalan.com

Förutom att Middagsfrid är nominerade kommer även Kicki Theander, grundare och VD av Middagsfrid att stå på scen och berättar om sin resa från affärskonsult till matentreprenör med nya krav på matindustrin. Galan äger rum den 19 november på Stadsteatern i Stockholm.