Mirum Galleria

Mirum Galleria Awards 2012

Nyhet   •   Okt 12, 2012 13:39 CEST

Mirum Galleria Awards 2012

För fjärde året i rad har Mirum Awards gått av stapeln under torsdagkvällen. Närmare 150 medarbetare samlades i Flygeln under pompa och ståt. Stämningen var på topp och förväntningarna stora.

Mirum Galleria har under många år arbetat med att premiera duktiga företag och medarbetare som är verksamma i Gallerian.

2012 har på flera sätt varit ett framgångsrikt och spännande år för Mirum Galleria. Under våren och sommaren förändrades både inre miljö och gallerian byte namn. Besöken fortsätter öka och omsättningen har varit tydligt positiv under året. För sällanköp har ökningen varit över 12% fram tills nu. Under hösten kommer flera nya starka varumärken att öppna.

Mirum Galleria är ett av tre köpcentrum i Sverige som är nominerade till Årets Bästa Köpcentrum. En nominering som vi är mycket stolta över.

Alla dessa framgångar bidrog starkt till att göra årets Awards lite extra kittlande och konkurrensen om utmärkelserna stor.

Champagne möte alla gäster och mat och levande musik stod på menyn.

Lotta Källström var årets konferencier och bidrog till en fantastisk gala som pågick till en stund efter midnatt.

Vinnararna i 2012 Mirum Awards blev

Årets Butik: Village

Årets Butikschef: Ewa Sandberg, The Body Shop

Årets Medarbetare: Jennifer Pettersson, VeroModa/Pieces & Ellinor Svensson Willys

Årets Raket: Bamboo Sushi

Årets Rookie: Build-A- Bear

Årets Hedersvärda Insats: Personalen på Lindahls

Kort om Mirum Galleria Mirum är latin och betyder överraskande. Det är precis vad vi vill vara: En arena för shopping, möten och upplevelser där väntade och oväntade händelser förgyller besöket. Mirum Galleria har ett utmärkt läge i Norrköping och regionen. Med 45 500 kvm handelsyta och ett 80-tal butiker är det regionens största och bredaste utbud strategiskt beläget där Söderleden möter E22. Gratis bilparkering och laddningsstolpar för elbilar, goda buss- och spårvagnsförbindelser samt cykelparkering, gör det enkelt för vem som helst att ta sig till Mirum Galleria.

Kort om Steen & Ström Steen & Ström Sverige AB är en del av Steen & Ström AS, Skandinaviens ledande köpcentrumföretag. Vi driver idag 42 köpcentrum i Norge, Sverige och Danmark med en sammanlagd årsomsättning på 39 miljarder SEK. I Sverige äger vi tio centrum och har flera pågående utvecklingsprojekt. Mer information hittar du på www.steenstrom.com