MISCO AB

MISCO FÅR SÄLJA MICROSOFT SURFACE HUB

Nyhet   •   Nov 25, 2016 08:59 CET

MISCO FÅR SÄLJA MICROSOFT SURFACE HUB

Misco Sverige är nu en av få som kan erbjuda Microsoft Surface Hub i Sverige.

Microsoft Surface Hub är byggd för teamwork och passar perfekt in på dagens arbetsplatser. Med helintegrerad design, två olika skärmstorlekar (84" och 55") och flexibla fästanordningar finns det garanterat en lösning för just ditt företag.

Låt samarbetet bli det mest produktiva inslaget under dagen. Dela med dig av dina idéer till andra på en plattform där endast fantasin sätter gränser. För samman teamen på ett naturligt sätt med teknik som inte stör utan som låter idéerna flöda.

Båda storlekarna av Microsoft Surface Hub, 84" och 55", ger en responsiv och naturlig skrivupplevelse, avancerade pekfunktioner och har Windows 10 och Microsoft Office, inklusive Skype för företag och PowerPoint.

”Våra kunder har efterfrågat denna lösning från Misco med kompletterande tjänster där Misco ansvarar för installationen, konfigureringen tillsammans med utbildning så att användarna kan komma igång snabbt och smidigt med denna unika lösning från Microsoft och Misco. Efterfrågan är stor och det är mycket glädjande att vi nu kan leverera denna lösning till våra svenska kunder.” säger Ludvig Haller, Head of Product Marketing.

Microsoft Surface Hub är här för att stanna och kommer ge sina användare strategiska fördelar jämfört med de som använder mer klassiska metoder i sin verksamhet. Genom sitt unika sätt att samla användarnas fokus, blir det lättare och roligare att arbeta i komplexa planerings- och brainstorming-situationer.

Vill du veta mer om Microsoft Surface Hub och hur Misco kan förbättra ditt företags viktiga mötes- och samarbetsmetodik? Kontakta Misco för en demonstration och genomgång av möjligheterna med denna unika lösning.

Kundkontakt
Michael Lagerström +46 736 615070 michael.lagerstrom@misco.se