MIX Marknadsföreningen i Gävleborg

MIX söker en kommunikationsansvarig

Nyhet   •   Jul 31, 2012 20:42 CEST

Som kommunikationsansvarig i MIX är du ledamot i styrelsen och tar del av styrelsearbetet. Du ansvarar också för kommunikationen vilket innebär att bland annat agera beställare i samarbetet med vår reklambyrå PaperJam Reklambyrå, skicka ut inbjudningar etc via systemet Paloma, vara webbansvarig för hemsidan www.mixgavleborg.se (systemet heter Umbraco och hemsidan ligger hos webbyrån Extrude), fota, skriva pressmaterial etc.

Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter behövs, men överlämning kommer att ske och det finns mycket god dokumentation. Det är också möjligt att samordna vissa uppgifter med andra i styrelsen, exempelvis uppgifter rörande sociala medier och pressmaterial.

Eventuellt kan du och den nuvarande kommunikationsansvarige Ida komma att dela på uppgifterna.

Det här är en unik chans för dig att vidareutveckla rollen i samarbete med resten av styrelsen och MIX. Det är en unik chans för dig som vill vara med och uveckla vår fantastiska förening MIX! Ingen ersättning utgår och du måste vara medlem i MIX för att kunna ingå i styrelsen.

Kontakta oss gärna för mer information om vad rollen innebär och hur du ser på din framtid tillsammans med oss andra i styrelsen.