Stockpicker AB

Mixade signaler i Trade Alerts

Nyhet   •   Dec 21, 2009 21:56 CET

Årets näst sista utskick av Stockpicker Trade Alerts bjöd på en blandad mix av tekniska köp och sälj-signaler. I och med att handeln var tunn på Stockholmsbörsen bör man emellertid ta de flesta signaler med en nypa salt nu under årets sista börsdagar. Handelsvolymerna väntas bli fortsatt låga och sannolikt gör man bäst i att inta en avvaktande hållning fram tills börsen slår upp portarna 2010.

Det ser alltmer ut som att XACT Trading kommer att uppvisa rekordavkastning på årsbasis. Vi har fortfarande kvar innehavet i XACT Bear som efter måndagens session noterades 0,3 procent högre. För helåret överstiger avkastningen alltjämt 60 procent.

Trade Alerts är ett renodlat tradingbrev och antagligen Stockpickersmest konkreta produkt. Det är produkten som innehåller mest signaler påminst yta, allt för att du ska spara tid. Och detta är också produkten där du hittar extremt populära XACT Trading som sedan januari 2008 har uppvisat hela +109% direktavkastning.
Tjänsten utkommer varje vardag med de färskaste signalerna för att bistå dig i din Trading.