Mobility Motors Sweden AB

Nissan Fordonskontroll

Nyhet   •   Okt 10, 2016 10:49 CEST

På en Nissan Fordonskontroll får din bil den bästa möjliga kontrollen med en tillförlitlig uppskattning av bilens skick och underhållsbehov. Detta för att optimera bilens prestanda och säkerhet, och inte minst andrahandsvärdet – eftersom vi känner din Nissan bättre än någon annan.

Även om Nissan Fordonskontroll är gratis för din Nissan, kompromissar vi inte med kvalitén. Vi lovar personlig service med utbildade servicerådgivare och kontrollerade reservdelar med högsta kvalité för att tillfredsställa dina högt ställda krav.

10 minuter

Nissan Fordonskontroll är den första delen av Nissans underhållsprocess för att optimera din bils prestanda och säkerhet. Eftersom vi känner din Nissan bättre än någon annan, tar det bara 10 minuter. Det gör att du känner dig tryggare och det kostar dig ingenting. Men även om det är gratis, kompromissar vi inte med kvaliteten: personlig service med de bästa servicerådgivarna och de bästa reservdelarna för att tillfredsställa dina högt ställda krav på kvalitet.

Fordonskontrollens 14 punkter innefattar

• BROMSAR – funktionskontroll, kontroll av bromsbeläggens och bromsskivornas skick
  • KOPPLING – funktionskontroll
  • STYRNING – läckagesökning