Pro4 Wireless

Nominerad till årets pressrum, IT - Tech.

Nyhet   •   Dec 03, 2009 19:32 CET

Pro4 Wireless AB har nominerats av MyNewsdesk till årets pressrum, kategori IT - Tech.

"Vi vill lyfta fram några av våra kunder som använder verktygets fulla potential för att effektivisera distribution och spridning av sin pressinformation när de publicerar via MyNewsdesk. Vi har sett att företag får bättre spridning och mer publicitet om de aktivt ser till att utnyttja de funktioner som finns tillgängliga i MyNewsdesk Publicera." - MyNewsdesk, Pernilla Åström

- "Jag anställdes i januari 2009 för att ta hand om Pro4 Wireless marknadsföring och kommunikation utåt. Jag behövde ett verktyg för att kunna förmedla budskap, nå media och kunder. Verktyget blev MyNewsdesk Publicera" berättar Per Pettersson på Pro4 Wireless.
- "Förutom flertalet publicerade press releaser i branschtidningar så har möjligheten att fläta samman blogg och mikroblogg gett intressant resultat. Ett blogginlägg - publicerat som nyhet i en branschtidning!
Som ansvarig för kommunikationen utåt är jag inget annat är hundra procent nöjd med verktyget och rekommenderar varmt MyNewsdesk."