Inhouse

Nominering till 2014 Office Professional Award

Nyhet   •   Dec 16, 2013 13:40 CET

Inhouse är med och sponsrar, samt sitter i juryn, för Office Professional Award som delas ut varje år. Vi tycker att det är viktigt och vill hjälpa till att hylla de assistenter och sekreterare där ute som hjälper till och driver Sveriges företag till vad de är idag och kan bli imorgon.

Årets Office Professional kommer att delas ut under festliga former i samband med Vidgade Vyer den 13 februari 2014, en konferens för assistenter, sekreterare och administratörer som anordnas av Företagsuniversitetet i samarbete med European Management Assistants (EUMA) Sweden.

Det är sjätte året i rad som GuldGemet delas ut till Årets Office Professional. Den som får utmärkelsen är yrkesverksam som kvalificerad assistent eller sekreterare och har konsekvent visat att hon/han uppfyller följande kriterier; är kreativ, en skicklig problemlösare och en god kommunikatör som har mod och integritet och håller lojaliteten högt.
Utmärkelsen Årets Office Professional ska gå till en person:

•   som är yrkesverksam som kvalificerad assistent eller sekreterare
•   som är kreativ, en skicklig problemlösare och en god kommunikatör
•   som har mod och integritet och håller lojaliteten högt.
•   som konsekvent, under en längre tid, visat att hon/han uppfyller kriterierna ovan