NORO Badrum

NORO satsar på nytänk, lanserar modulerad badrumsserie

Nyhet   •   Feb 01, 2016 08:00 CET

En utvecklande bransch

En växande och ständigt utvecklade bransch, där nya trender och gamla traditioner går hand i hand. Så kan man beskriva badrumsbranschen, där aktörerna hela tiden ställs inför nya utmaningar. I ett allt mer konsumentmedvetet samhälle med högre ställda krav både på produkt och leverantör, valde därför NORO att satsa på en möbelserie helt skräddarsydd efter kundens önskemål.

- Vi ville tänka utanför ramarna i år, du ska som kund kunna få en snygg badrumsmöbel skräddarsydd efter dina specifika behov utan att det kostar mer. Lifestyle Concept ger kunden den unika möjligheten, säger David Norell, sortimentschef på NORO AB.

Badrumsserien har fått namnet Lifestyle Concept och är såhär långt den största serien NORO lanserat, med en omfattning på hela 160 unika modeller. Serien Lifestyle Concept kan beskrivas som en stilren badrumsserie med tydliga skandinaviska drag och erbjuder ett variationsrikt sätt att möblera badrummet.