Easit AB

Norska Nortett Bygg väljer Easit Avvikelsehantering

Nyhet   •   Dec 20, 2011 09:24 CET

Norska Nortett Building har gjort en bedömning av alternativa lösningar, och efter en grundlig genomförd testperiod av Easit Avvikelsehantering dras nu slutsatsen att Easit hade den lösning som bäst motsvarade deras behov. Nortett kommer att använda Easit för registrering och övervakning av eventuella avvikelser i sin verksamhet, både från externa kunder/leverantörer samt intern personal. Arbetet kommer att se till att eventuella avvikelser kommer att hanteras på ett professionellt och optimalt sätt. Detta kommer att ge en översikt av de områden där det finns potential för förbättring eller där man kan se nya affärsmöjligheter.

Om Nortett Building
Nortett Construction erbjuder konkurrenskraftiga byggmaterial med hög kvalitet, service och expertis inom olika produktområden såsom takplattor, radonbarriär, tyg, inredningspaneler och mycket mer. Nortett samarbetar med flera nationella och internationella leverantörer och distribuerar produkterna via olika distributörer i Norge.