Cash IT

Nu är Cash IT kassasystem på Facebook!

Nyhet   •   Feb 17, 2011 13:58 CET

I dag lanserar vi vår Facebook-sida. Det gör vi för att vi önskar en positiv och enkel dialog med våra kunder.

Just dialogen med kunderna är det största skälet till att vi på Cash IT väljer att komplettera våra kommunikationskanaler med Facebook. De som gillar vår sida ska kunna kommentera och tycka till om det vi gör här på företaget. Vi önskar att kunderna delar med sig av sina erfarenheter med kassasystemet och ställer frågor om det är någonting de undrar över. Vi hoppas även att de som gillar vår sida kommer med idéer och ger oss tips om hur vi kan förbättra våra produkter.

- För oss är de sociala medierna ett sätt att få en efterlängtad dialog med kunden, inte bara envägskommunikation som det ofta blir i de traditionella kanalerna, säger Petra Jarelin som är marknadschef på Cash IT.

På vår splitternya sida kommer vi att lägga ut information till våra kunder om verksamheten och kassasystemen. Vi kommer även att svara på frågor och lyfta fram goda exempel från vår befintliga kundstock.

Facebooksidan är ett led i vår strategi för sociala medier, och förutom Facebook finns vi även på Flickr (bilder) och Youtube (film).

- På Facebook vänder vi oss i första hand till våra kunder, men vi ser även att våra återförsäljare och samarbetspartners kan ha glädje av sidan, tillägger Petra.

Det ska bli lätt att kolla vad Cash IT har för sig just den här veckan. Kanske är det något spännande evenemang på gång? Eller vi kanske har en ledig tjänst vi behöver rekrytera till. I så fall får ni veta det först på Facebook.

Gå direkt till Cash IT:s Facebooksida och gilla oss!