Quality Match AB

Nu ingår det fotografering hos Ateljé Uggla!

Nyhet   •   Okt 23, 2010 15:46 CEST

Nu ingår det fotografering hos Ateljé Uggla! För dig som har fullt upp med yrkeslivet erbjuder Quality Match sina medlemmar rätt partner med hjälp av en personlig och professionell matchmaker. I medlemskapet ingår nu en fotografering hos vår samarbetsparter Ateljé Uggla – Mats Burman. Vi vill kunna presentera dig utifrån de bästa förutsättningarna. Quality Match erbjuder en ny typ av dejtingtjänst, som är: * personlig med hög kvalitet * konfidentiell * effektiv och tidsbesparande * säker och trygg Quality Match vänder sig till singlar, ca 35 -75 år, som letar efter seriösa och kärleksfulla förhållanden. En tjänst för singlar som varken har tid eller lust att söka efter någon på krogen och som har tröttnat på de vanliga dejtingsajterna - istället vill de ha hjälp av en levande och engagerad människa, en expert som skräddarsyr alla möten efter intressen, behov, personlighet och preferenser. För mer information kontakta: Quality Match AB Cecilia Lindén VD Tel: 08-31 41 00 Email: cecilia.linden@qualitymatch.se Hemsida: www.qualitymatch.se