LabCenter Sverige AB

Nu lanserar vi workshops tillsammans med AddLevel

Nyhet   •   Sep 25, 2014 14:45 CEST

Önskar Ditt team bättre kunskaper om en viss produkt? Kanske behöver Ni dedikerad tid för att djupdyka inom ett specifikt område? Tillsammans med AddLevel lanserar LabCenter nu workshops som fokuserar på nyheter och best-practices i System Center, intensiva heldagar anpassade efter Ert företags specifika behov.

LabCenter Workshops är ett koncept för Er som vill och behöver få övergripande förståelse för ett specifikt område eller vill göra en djupdykning inom en eller flera sammanhängande produkter. Till skillnad från våra traditionella labbar som baseras på många intensiva hands-on-moment, fokuserar LabCenter Workshops på best-practices, problemlösning och nyheter och pågår oftast under en späckad heldag.

En workshop levereras i första hand som en företagsintern utbildning för dig och ditt företag, vilket erbjuder stora möjligheter att skräddarsy innehållet efter era specifika behov och önskemål.

Idag kan vi presentera flera titlar på: www.labcenter.se/Workshop

För mer information on LabCenter Workshops
Maila oss på info@labcenter.se eller ring 08 10 20 00 så hjälper vi dig att skräddarsy den ultimata workshopen för er.