ADULUX AB

Nyhet   •   Mar 20, 2012 11:46 CET

Nu lanseras 2012 års katalog med professionella belysningsarmaturer från italienska C Luce. 11 helt nya armaturer för både interiör och exteriör ljussättning kompletterar ett redan brett sortiment. Produktsortimentet innehåller belysningsarmatur för kontor, lager, köpcentra, idrottsanläggningar, men också vägar, parkeringsplatser, arenor och för exteriör belysning av byggnader och monument. C Luce använder dom flesta konventionella ljuskällorna på marknaden och alla armaturer för LED är designade och anpassade för detta och har bland annat insatser från Phillips REBEL och tyska Akzentlicht. C Luce är duktiga på att tänka annorlunda i ljusprojekt för att optimera en energieffektiv investering. Se ett urval av C Luces refenser via Facebook >>

Besök gärna C Luces monter på light+building i Frankfurt. Monter 5.0 C37. Adulux kommer att finnas tillgängliga på mässan enligt följande schema. För senaste nytt från C Luce så kan man fritt ladda ned app till Iphone eller Android alternativt följa utvecklingen via Facebook. Adulux är distributör för C Luce i Norden. Kontakta oss för ytterligare information.

Bläddra i katalogerna >>

Om C Luce

Grundades 2006 med tjugo års kunskap och erfarenhet. C Luce strävar efter att bli en av de viktigaste aktörerna inom den italienska belysningsmarknaden. Filosofin är hög produktkvalitet, tillförlitlighet och största möjliga kundtillfredsställelse. C Luce har ett brett produktsortiment av industriella produkter, som svarar upp mot en alltmer krävande marknad när det gäller belysning. Alla belysningsprodukter tillverkas i Italien, och varje underleverantör undersöks noggrant för att säkerställa kontinuerliga tekniska förbättringar och genomgående kvalitet i material. C Luce använder den senaste tekniken både i bearbetning av råvaror och vid monteringen av den färdiga produkten. Varje val som görs certifieras av ISO9001 kvalitetssystem. Utbudet av C Luces produkter är till stor del redan ENEC certifierade och produkterna certifieras kontinuerligt. Produktsortimentet innehåller belysningsarmatur för kontor, lager, köpcentra, idrottsanläggningar, men också vägar, parkeringsplatser, arenor och för exteriör belysning av byggnader och monument.