Business Lounge AB

Ny lokal – Nya möjligheter!

Nyhet   •   Okt 15, 2012 15:53 CEST

Nu flyttar vi hela vår anläggning till en ny lokal. Vi blir kvar i samma fastighet, men byter flygel och får en för vår verksamhet mer lämpad lokal. Dessutom är den fräschare och med möjlighet till fler arbetsplatser och mötesrum.

Vår nya lokal inbjuder verkligen till möten och interaktion. Man känner sig inspirerad direkt när man kliver in genom dörren. Vi är en kontorsarena med många möjligheter. Hos oss kan du hyra kontor på tre olika nivåer, driva och växa med ditt bolag, delta på afterworker och kurser, arrangera egna kurser, konferenser och events.

Flytten gav oss ett perfekt tillfälle att uppgradera vissa funktioner och ordna med fler kontorsplatser. Vi fick då omgående in åtta nya platser, varav två hyrdes ut direkt. Just nu har vi alltså sex lediga fasta platser. Inte nog med det, vi har även fått in flera nya drop-in platser, som nu är placerade i entréloungen. Dessa bord är dessutom höj- och sänkbara.

Hör av dig om du är nyfiken på att komma och kika. VI bjuder gärna på en dags nyttjande av kontoret, inklusive kaffe, så får du själv känna på hur det skulle vara som hyresgäst hos oss. Vi presenterar dig gärna då för de hyresgäster som är inne, för det är ni hyresgäster som är halva grejen med vårt koncept. Tillsammans bildar ni ett internt nätverk och många av våra hyresgäster gör affärer med varandra.

Välkommen på ett besök!