Stockpicker AB

Ny säljsignal i OMXS30 Trading

Nyhet   •   Feb 17, 2010 00:12 CET

Stockpicker Trade Alerts levererade en blandad kompott av köp och säljsignaler när det gällde kortsiktiga trendbrott och omslagsformationer för snabb Trading. Varken köp eller säljsidan kan sägas ha övertaget i det kortare tidsperspektivet. På längre sikt erhöll vi genom OMXS30 Trading ytterligare en signal om ett än mer negativt sentiment. En säljsignal genereras nämligen i gruvjätten Boliden vilket innebär att 20 av signallistand totalt 31 objekt befinner sig i negativa sekundärtrender.

Trade Alerts är ett renodlat tradingbrev och antagligen Stockpickersmest konkreta produkt. Det är produkten som innehåller mest signaler på minst yta, allt för att du ska spara tid. Och detta är också produkten där du hittar extremt populära XACT TRADING som sedan januari 2008 har uppvisat hela +109% direktavkastning. Tjänsten utkommer varje vardag med de färskaste signalerna för att bistå dig i din Trading.

Läs mer: http://www.stockpicker.se/products/spta/