Turneround Webb AB

Ny sajt lanserad för mindre lån

Nyhet   •   Maj 08, 2014 12:06 CEST

Turneround Webb AB tagit fram en prisjämförelse även för de mindre lånen som komplement till bolagets stora breda ekonomiportal Bank24. På smslaneguiden.se kan man se totalkostnad för samtliga belopp som långivarna erbjuder och man kan även filtrera sitt val så att det passar ens ekonomiska situation.

Just smslån och snabblån har fått mycket kritik och uppmärksamhet i media senaste året och anledningen varför Turneround Webb släpper en sajt i detta segment är att hjälpa de människor som inte ser en annan väg ur än att använda denna typ av lån till att åtminstone få hjälp att hitta det lägsta priset och räntan på lånet. Som med alla sajter som Turneround Webb lanserar fungerar den alldeles utmärkt oavsett vilken surfapplikation man använder och den är speciellt anpassad för mobiltelefoner.

Inom kort kommer det också att finnas relaterad information kring denna typ av lån för att hjälpa konsumenter att se vilka lagar och regler som smslånföretag måste uppfylla samt ge underlag till alternativa lån som ger en lägre ränta.