Movomech AB

Ny vajerlyftare visas på Underhållsmässan

Nyhet   •   Mar 05, 2020 14:42 CET

Movomech kompletterar det egna produktsortimentet med den elektriska lyftmanipulatorn ZE Solution™ från Sapelem. Ett komplett koncept för intelligent materialhantering med ZE Solution™ demonstreras på Underhållsmässan i Göteborg den 10-13 mars.

Redan i sitt standardutförande erbjuder ZE Solution™ ett stort antal smarta programmeringsfunktioner som individuella ergonomiska operatörsinställningar och omfattande säkerhetsfunktioner – ofta efterfrågade egenskaper vid kritiska lyftmoment inom avancerad industriell produktion.

Planerar du att besöka Underhållsmässan i Göteborg? Missa inte att uppleva lyftkänslan hos den elektriska vajerlyftaren ZE Solution™. Du är välkommen att prova den hos Movomech AB, tillsammans med ett urval olika lyfthjälpmedel till industri som effektiviserar din materialhantering och förbättrar din arbetsmiljö.

Du hittar oss i monter B10:42. Din kostnadsfria entrébiljett kan du enkelt ladda ner via länken nedan.

Varmt välkommen!

Entrébiljett till Underhåll 2020