FranchiseArkitekt

Nya medlemmar i FranchiseArkitekt

Nyhet   •   Feb 20, 2014 12:06 CET

För oss i den svenska franchisemarknaden är Catharina en känd och uppskattad profil sedan många år. Hon har en gedigen bakgrund som operativt ansvarig och Franchise Manager i ledningen för Gallerix under 12 år och i Kahls Thé & Kaffehandel i 5 år. Därutöver har Catharina hunnit med att vara avdelningschef på IKEA och företagare med egen butik. Under en period arbetade Catharina också med rekrytering till detaljhandeln. Catharina har därutöver bidragit till den svenska franchisemarknaden som styrelseledamot i Svensk Franchise.

Det är en sådan bakgrund som krävs för att man ska kunna leverera handböcker samt kvalitets- respektive utbildningsprogram av riktig kvalitet. I sitt dagliga arbete kommer Catharina att ha ett särskilt samarbete med Chainformation. Kombinationen av Catharinas kompetens i drift av en franchisekedja och Chainformations eminenta franchise software CCM, blir unik i den svenska franchisemarknaden.

Catharina och Anders Hall från Chainformation håller en kurs i ämnet 5 mars i Stockholm. För att se innehåll i kursen gå in på länken nedan.  Kursen är nu fullbokad och en ny kurs 8 april håller nu på att fyllas. Så tipsa alla ni känner att gå kursen så får Catharina en flygande start.

Catharina når ni enklast på:
rodling@franchisearkitekt.se
+46 733 – 308 908

Specialområde: Handbok, kvalitetssäkring och utbildning i Sverige.