Welin & Co AB

Nya smarta verktyg från Osmo

Nyhet   •   Maj 05, 2017 16:25 CEST

Ett skaft flera verktyg
Osmo kompletterar sin verktygsserie med ännu fler smarta produkter. Penselborstar, rollerbyglar och rotborstar har soft-touch-grepp. De passar alla, liksom mopp- och skurblockhållare, till snabbfästet på Osmo Teleskopskaft. Med skaftet blir det också enklare att nå överallt då det kan justeras från 120 till 200 cm. .

Ergonomiska kit
Osmos färdiga redskaps-kit för inom- och utomhusbruk har fått en mer ergonomisk utformning ex. Osmo Rollerset för golv och Osmo Penselset för altaner. Storfavorit är Osmo Roller- och penselset som nu kan vila bekvämt på armen när man arbetar, bygeln i setet är lättare och därför extra bekväm att arbeta med.

Smidig handapplicering
En serie skurblock med hållare för handapplicering har också tillkommit i sortimentet. Osmo Skurblock Mini och hållare gör det enkelt att arbeta med Osmo produkterna på ex. bords- och bänkskivor.

I butik våren 2017
De nya verktygen och tillbehören från Osmo kommer att distribueras till butik succesivt under våren 2017. För mer information om produkterna se vår hemsida.