Watzit 2.0 AB

Nyhet - BliFullbokad workshop - dags att göra arbetet

Nyhet   •   Aug 20, 2012 09:05 CEST

Nyhet - BliFullbokad workshop

Har du kört fast eller tar du dig inte tid till att göra?

Du som har läst boken Book Yourself Solid eller gått någon av mina kurser men inte har hunnit, haft tid eller klarat av alla uppgifterna. Nu finns en workshop kopplad till varje ämne / kapitel. Även om du inte har läst boken så kan detta vara något för dig. Så länge du är tjänsteföretagare och vill utveckla din marknadsföring så är du välkommen.

Under varje workshop så kommer jag att gå igenom dagens ämne och tillsammans gör vi uppgifterna och för en diskussion i gruppen om olika erfarenheter etc.

Schemat är två workshops per dag, en på förmiddagen workshop och en på eftermiddagens, du behöver inte delta i bägge. För dig som bokar både förmiddagens workshop och eftermiddagens workshop blir bjudna på lunch tillsammans med mig. Det innebär ytterligare en timmes erfarenhetsutbyte, utan extra kostnad.

Den 12 september startar den första och andra workshopen.

• Inriktningen på den första är Röda mattan policy – Identifiera dina idealkunder, Definiera dina idealkunder så du kan få fler av dem m.m.
  • Den andra (efter lunch) är Välja målgrupp och varför - Tre saker varför du måste ha en huvudmålgrupp, Identifiera deras behov och önskemål mm.

Du kan gå på en workshop inom just det ämne du behöver hjälp med eller så går du flera för att få en total genomgång av din marknadsföring.

För mer information, priser och bokning se - http://www.watzit.se/index.php/workshop#

Watzit är ett konsult och utbildningsföretag som hjälper tjänsteföretagare inom marknadsföring, försäljning och affärsutveckling. Peter Watz har arbetat som konsult, marknadsförare och säljare sedan 1989. Watzit erbjuder öppna kurser, företagsinterna kurser, personlig träning / coaching och föreläsningar.