EVSE Evenemang AB

Nyheter från Evenemang.se vecka 42

Nyhet   •   Okt 21, 2012 20:22 CEST

Nu är det dags att boka biljetter till årets julkonserter. Vi har många att välja bland på Evenemang.se, till exempel bjuder Anders Ekborg på En stilla jul. Konceptet har varit en stor succé de senaste åren. Dåliga nyheter är att dock att Julkonserten 2012 med Måns Zelmerlöw ställer in. Arrangörerna avbokar alla konserterna på grund av dålig biljettförsäljning och menar vidare att utbudet av attraktiva julkonserter är extra stort i år. Övriga nyheter den här veckan är bland andra att Magnus Carlson tar med sig Moon Ray Quintet och ger sig ut på höstturné. Ledin Showtime är krogshowen som har lockat storpublik i både Göteborg och Stockholm. Nu är det klart att Tomas Ledin tar föreställningen på turné i vår. Biljetter släpps 24 oktober. Las Vegas-bandet The Killers kommer äntligen till Sverige. Senast de i Sverige var på Hultsfredsfestivalen 2009 och nu gör de ett efterlängtat återbesök. Konserter blir det på Globen 28 februari och Malmö Arena 2 mars.

Evenemang.se samarbetar med flera aktörer inom evenemang och biljettförsäljning i Sverige med målet att skapa Sveriges största heltäckande evenemangsguide, både lokalt och över hela Sverige.