Congrex Sweden

Nyhetsbrev 2011/2. BRIS vann Konferensupproret

Nyhet   •   Feb 28, 2011 16:20 CET

Nyhetsbrev februari 2011

I veckan besökte Congrex BRIS (Barnens Rätt i Samhället) i Malmö för att överlämna priset i tävlingen Konferensupproret. Helén Malmberg skickade in den vinnande motiveringen och fick ta emot en vinstbevis på en konferens för 15 personer på valfritt hotell i Choice-kedjan.
Läs intervjun med BRIS regionschef här.

Våra kunder ger oss fina betyg och tycker vi gör ett bra arbete men vi vill gärna förbättra oss ytterligare. Hjälp oss därför bli ännu bättre, tala om hur du tycker vi ska göra för att nå vidare. Mest värdefulla förslag belönas med en spaweekend för två.
Läs mer här.

Att boka en konferens ger mycket att tänka på. Många detaljer skapar tillsammans en helhet, där god planering är a och o. Hos Congrex kan du söka via ort, anläggning eller aktivitet. Vi hjälper dig också kostnadsfritt med din bokning.
Här har vi sammanställt en checklista för dig som konferensbokare.

London är en plats som ingen annan på jorden, en livsstil där alla passar in. Shoppa på Harvey Nichols eller Marks & Spencer, se en musikal i West End, njut av folklivet i Covent Garden eller andas ut på kvarterspuben över en öl och äkta fish & chips. Listan på saker att göra är oändlig, London måste upplevas! Den starka svenska kronan ger dig dessutom mycket för pengarna på plats.
Läs mer här

Aktuellt från våra konferensanläggningar
*  Konferens & Eventytor med egen flygplats
* Tävla och vinn - "Rum för en stjärna"
* Spakonferens på Arken Hotel & Art Garden Spa
Läs mer om våra erbjudanden här

Om du inte vill ha fler nyhetsbrev via e-post från oss klicka här, så tar vi
bort din adress från utskickslistan.