Congrex Sweden

Nyhetsbrev 2012/4. Nomineringar av Sveriges bästa konferensanläggningar.

Nyhet  •  2012-04-30 11:05 CEST

Congrex har återigen nominerat årets svenska konferensanläggningar i kategorierna Bästa service, Bästa totalupplevelse, Bästa konferensfacilitet och Bästa kök.

Årets nomineringar baseras på betygsättning av drygt 5 000 konferenser genomförda under 2011 samt juryns bedömning av de inkomna motiveringarna. Årets nominering är den 14:e i ordningen. Du hittar alla nominerade konferensanläggningar här.

Den svenska skärgården. Finns det något mera somrigt? Salta bad, glittrande fjärdar, soldränkta klippor och sjöbodar med nät. Lägg därtill den storslagna naturen och stillheten. Ta med dina kollegor eller kunder hit. Konferens i skärgården är bland det bästa de kan få.
Läs mer om konferens i skärgården här.

Kasta loss och välj segling på nästa konferens! Finns det något tillfälle som du är ett med naturen, så är det på sjön. Upplev frihetskänslan i mötet mellan himmel och hav. Känn vinden som, nästan ljudlöst, för dig framåt över vattnet. Kombinera segling med konferens, så ser du helt andra resultat än på land. Läs mer här.

Aktuellt från våra konferensanläggningar
* 15 % rabatt på konferenspaket på The Lodge Hotel
* Villa Aske bjuder på en italiensk aptitretare.
* Uppgradering på Hesselby Slott
* Möten för 2 000 personer på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen!
Läs mer om våra aktuella konferensanläggningar här

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom