Webforum Europe AB

Nytt i Webforums tjänst!

Nyhet   •   Nov 22, 2010 11:59 CET

I vår senaste release har vi bland annat infört stöd för granskning och godkännande av dokument.

Att genomföra en granskning är enkelt. Så här gör du:

1. Välj Starta granskning eller Starta godkännande från menyn.
  2. Ange deltagare samt eventuellt slutdatum och instruktioner.
  3. Alla deltagare får ett e-postmeddelande om att de förväntas granska eller godkänna (alternativt avslå) dokumentet.
  4. Den som startade granskningen eller godkännandet får hela tiden e-postmeddelanden när deltagarna svarat och är på så sätt hela tiden uppdaterad kring den pågående granskningen eller godkännandet.

Kontakta oss gärna om du vill veta mer om hur du jobbar med granskning och godkännande av dokument!