LabCenter Sverige AB

Nytt labbtillbehör - Samsung Galaxy S4 Mini

Nyhet   •   Jul 03, 2013 11:20 CEST

Samsungs senaste smartphone, Samsung Galaxy S4 Mini, finns nu på den svenska marknaden och LabCenter har tagit in den i utbudet av tekniskt labbtillbehör!

Samsung Galaxy S4 Mini - ingår till din labb-fokuserade IT-utbildning hos oss på LabCenterSamsung Galaxy S4 Mini är en smidig och nätt telefon, som trots sin ringa storlek har en bildskärm på hela 4,3", snabb surf med 4G och stöd för minneskort upp till 64GB. Med 1,7GHz-chipp, 1.5GB RAM, en 8MP-kamera och 8GB inbyggt lagringsutrymme, är detta en högpresterande och innovativ Android som ger dig en grym användarupplevelse!

LabCenter har beslutat att ta in nya S4 Mini i sortimentet för att kunna erbjuda labbdeltagare som tekniskt labbtillbehör till utbildningen. Samsung Galaxy S4 Mini ingår i samtliga 2-, 3- och 5-dagarslabbar!

För mer information Samsung Galaxy S4 Mini, besök Dustins hemsida.

Eller detaljer om Labbtillbehör, se LabCenters hemsida.

Om LabCenter

LabCenter är en oberoende mötesplats för oss som arbetar professionellt med avancerad IT.

Vi håller IT-utbildningar och kurser inom Säkerhet, Infrastruktur och Utveckling under ett unikt format där hands-on-labbande sätts i fokus. Vi umgås som i en community i verkligheten där vi utvecklas tillsammans och skapar morgondagens lösningar.

Vi har samlat Sveriges utbildningselit under ett och samma tak, några av Sveriges främsta experter inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling. Vilka möjligheter LabCenter innebär för din utveckling och hur du kan bli en del av och bidra till utvecklingen av LabCenter ska bli spännande att se!

IT-utbildningar i unikt labbformat för IT-proffs.