Stockpicker AB

Nytt purfärskt Newsletter fylld av aktietips ute!

Nyhet   •   Dec 10, 2009 08:16 CET

Så var det ännu en gång dags för ett purfärskt Newsletter fyllt med aktietips! Vi tittar närmare på NetOnNet som inte riktigt har levt upp till våra högst ställda förväntningar. Även Clas Ohlson och Mekonomens senaste rapporter synas! För den energiintresserade ger vi uppdaterad syn på oljebolaget Black Pearl Resources samt vindkraftsföretaget Eolus Vind! Som om inte ovanstående var mycket nog tittar vi även på köpvärda NeoNet där vi tror att 2010 kommer att stå i skarp kontrast till 2009.

För den intresserade av teknisk analys finns där fyra intressanta aktiecase att ta till sig. Därtill naturligtvis även en purfärsk syn på viktiga amerikanska index och så även svenska OMXS30. I dagens upplaga väljer vi även att lista förutsättningar för dollarindex som har blibit allt viktigare för börsutvecklingen. Vi önskar samtliga prenumeranter mycket nytta och nöje! Nästa nummer av Stockpicker Newsletter utkommer på söndagen! Väl mött då!