SethandSally.com

Nytt Rekordår för SethandSally! Firar 4 år, når 1 MSEK i Ordervärde under Black Weekend och dubblar omsättningen 2018.

Nyhet   •   Nov 29, 2018 12:09 CET

4-års jubileum, Nominerad som Årets Kundservicebutik , Högst omdömesbetyg i Sverige på Trustpilot och går mot dubblad omsättning för 3:e året i rad.

Dessutom når SethandSally ett ordervärde under Black Weekend på 1 miljon kronor.

- Vi hade räknat med rekord men att det skulle bli så här mycket hade vi inte kunnat drömma om. Redan under de första 12 timmarna så hade vi slagit hela förra årets Black Fridayhelg. Bättre lagerhantering och vassare erbjudanden i kombination med vår otroligt höga kundnöjdhet gjorde att vi prickade rätt i år säger Johanna Rydin, Ägare SethandSally.com.

Black Friday överträffade alla förväntningar! Under Helgen omsatte SethandSally Hudvård för över 1 miljon kronor och är mer än 275 procent mer än 2017 års Black Fridayhelg.

– Snittköpet ökade med 20 procent under Black Friday jämfört med förra året. Vi ser ett ändrat beteende och att kunderna väljer att göra sina dyra inköp till Julen Tidigare men också att man blir mer medveten om att erbjudanden inför Jul förmodligen inte blir bättre än under Black Fridayhelgen säger Johanna.

• SethandSally är en av de 25 butiker som har högst omdömessnitt av totalt 5183 butiker indexerade på Prisjakt och har därmed chansen att vinna titeln Årets Nätbutik - Bäst Kundservice 2018
  • SethandSally har nu även Sveriges nöjdaste kunder Online på omdömessidan Trustpilot med ett betyg på 9,8 av 10 baserat på över 1300 omdömen.

Om SethandSally

SethandSally grundades 2014 och är en hudvårdsklinik online och erbjuder ett sortiment av professionell hudvård och hudvårdande makeup. SethandSallys unika koncept återfinns i detaljerna. Avancerade hudvårdsprodukter i sortimentet, hudtest med kostnadsfri hudanalys, varsamt inslagna paket och prover kopplade till köpet vid varje beställning.

SethandSally vann även pris som Årets Nykomling 2015

Kontakt SethandSally Sweden AB