Lacinai Communication & Performance Development AB

Öppna föreläsningar om MÅL, av Antoni Lacinai. I Helsingborg, Stockholm och Göteborg under våren 2017

Nyhet   •   Jan 26, 2017 15:18 CET

Antoni Lacinai kommer under våren 2017 med tre öppna föreläsningar.

Ämnet: MÅL! Sätt dem. Nå dem. Ha kul på vägen.

Föreläsningarna sker i samarbete med Wimab Utbildning, som redan erbjuder föreläsningar med bland Annat Kaj Pollack, Olof Röhlander och Elaine Eksvärd.

För detaljer om datum och platser, läs: https://wimab.se/Produkter/Forelasningar?Forelasare=Antoni%2BLacinai

Varför presterar vissa människor och team bättre än andra? Varför är det viktigt att både vara uthållig, men också att kunna ge upp, snabbt? Och varför är resan lika viktig som målet?

Välkommen till Antoni Lacinais energirika föreläsning med mängder av tips och verktyg för hur du lättare ska kunna nå dina mål. Det fina med föreläsningens metoder är att de gäller oavsett om du har mål i arbetet eller hemma, själv eller i grupp. Det här är föreläsningen för dig som är intresserad av hur du kan sätta mål, nå dem och dessutom ha kul på vägen.

Att sätta rätt sorts mål som verkligen motiverar är en av nycklarna till framgång. Det får dig att prestera hela 15–30 % bättre än annars. Det är stora siffror. Men vad är rätt sorts mål och hur kan du göra för att öka motivationen till max för att nå dem?

Föreläsningens fokus:

• Skillnaden på mål, drömmar, strategier, uppdrag och önskemål
  • Den bästa målmodellen DUKAT
  • 10 motivations-höjare som ger dig energin att agera.
  • 6 fallgropar för teamet och hur du ska ta dig förbi dem.
  • Hur andra kända och okända människor och organisationer framgångsrikt jobbat med mål
  • Varför optimister lyckas bättre än pessimister

Antoni Lacinai är kommunikationsexperten som hjälper sina kunder att kommunicera och prestera på topp; mot sina mål och i möten med andra. Han föreläser, utbildar och modererar både i Sverige och internationellt. Han har skrivit sju böcker varav en heter just MÅL. Sätt dem. Nå dem. Ha kul på vägen.