ORAB Gruppen AB

ORAB-gruppen söker en regionchef

Nyhet   •   Aug 06, 2012 09:58 CEST

ORAB-gruppen är en sammanslutning av industriella rörinstallationsföretag i Sverige helt inriktade på produktion. Vi finns idag i Gävle, Göteborg, Karlstad, Linköping, Nyköping och Skellefteå.

Vill du vara med och forma vår framtid? Har du kunskap och erfarenhet och vill vara med och växa med en framåtsträvande och positiv företagsgrupp, är du välkommen till oss.

Vi söker en REGIONCHEF
Befattningen innebär att du kommer att ansvara för vår entreprenadverksamhet i sydost, omfattande det geografiska området Östergötland och Småland. För att lyckas i detta arbete är utbildning och erfarenhet från industriella rörinstallationer en nödvändighet. Som resultatansvarig för verksamheten får du en viktig roll i ledningsgruppen vid vårt företag ORAB Öst AB och i det utvecklingsarbete som pågår där. Din placeringsort blir Linköping.

Vill du veta mer besök vår hemsida www.orab-ab.se eller kontakta Kent Persson på telefon 026-14 09 20. Ansökan med meritförteckning skickas till ORAB Gruppen AB, Holmparken 1, 803 10 Gävle eller till kent.persson@orab-ab.se.

Din ansökan vill vi ha senast den 20 augusti.

Orab-gruppen

___________________________________________