Patroner.se

Patroner.se utökar med kontorsmaterial

Nyhet   •   Sep 16, 2014 21:37 CEST

Patroner.se breddar nu sortimentet och börjar sälja kontorsmaterial. Redan idag så finns det mesta för kontoret i sortimentet och det kommer kontinuerligt att utökas. Satsningen har möjliggjorts av flytten av lagret som skedde i våras med större och mer funktionella lagerytor. Kunderna som vill handla över disk är välkommna till Dragonvägen 11 i Kalmar.

Nu kan Patroner.ses företagskunder på ett enkelt sätt effektivisera sina inköp och handla allt till kontoret från en och samma leverantör

Patroner.se har sålt skrivartillbehör på internet sen 1996 och är alltså ett av Sveriges äldsta e-handelsföretag, i sig en stor trygghet för kunderna. Företaget säljer allt från bläckpatroner, toner och fotopapper till kablar och skrivare.  Patroner.se vänder sig både till konsumenter och företag och uppskattas av många proffsanvändare för sin expertis, men uppskattas även för sin kunniga support via telefon och e-post.