PiezoMotor AB

PiezoMotor rekryterar mer personal

News   •   Dec 16, 2013 08:48 CET

Under 2013 ökar omsättningen med över 60% och för att möta den ökande efterfrågan behövs mer personal. Just nu är det på tjänstemannasidan där PiezoMotor har tre utlysta tjänster.

Från och med januari 2014 startar vi officiellt försäljningen av våra piezoelektriska motorer i Kina. Detta kommer att ske via vår distributör, Faulhaber, som har kontor på fyra platser i Kina. ”Vad vi söker är en teknisk säljare som förutom engelska talar kinesiska väl och förstår hur man gör affärer i Kina” säger försäljningschef Anders Larsson. ”Den här personen kommer att ge full support till våra säljare i Kina och hjälpa kunden att hitta tekniska lösningar”.

PiezoMotor vill även hitta en liknande lösning för försäljningen i tysktalande länder och söker även en teknisk säljare för den marknaden.

Utöver dessa tjänster söker vi en elektronikingenjör för att förstärka utvecklings-avdelningen. Våra motorer drivs med hjälp av egenutvecklad elektronik och mjukvara.