Babyfrog.se

Pingvin Nattlampa & Speldosa. Perfekt present till mörkrädda barn!

Nyhet   •   Mar 23, 2012 13:34 CET

Den här supersöta lilla Pingvinen är inte bara en kul liten kompis som barn lätt kan ta med sig överallt. Det är även en nattlampa som spelar en lugn och rogivande melodi när barnet ska sova på kvällen. Skruva upp ljudet på din datorn, så hör du melodin. Pingvinen blir inte varm, så den kan riskfritt ligga med under täcket. För att ladda upp den, placeras den enkelt på laddningsplattan. Så enkelt att barnen kan göra det själva.

Finns i 3 färger: Beige, rosa och blå.
499 kr hos Babyfrog.se

Pingvin Lumilove nattlampa är en trygg och säker lampa för alla stora och små barn. En perfekt present till mörkrädda barn! Passar även bra som doppresent. Denna nattlampa är även mycket uppskattad av föräldrar då den ger ett mjukt ljus som inte väcker bebisar vid nattlig amning och blöjbyte.

• Lyser upp till 11 timmar
• Spelar en lugn melodi i 15 min, stängs därefter automatiskt av
• Intuitiv användning: lyser så fort den tas av sin platta
• Laddas genom induktion på sin platta
• Av/på knapp
• Fungerar på sin platta liksom när den bärs omkring
• Lågenergi LED lampa (3w) med livslängd på upp till ca 11 år
• Lågvoltstransformator inkluderad
• Storlek: 14 cm

Nattlampan blir inte varm när den är tänd, så den kan sova med barnet (även under täcket) och skänka trygghet för de barn som är mörkrädda.

Babyfrog.se har blivit reviderade av ehandel.org, medlemsorganisationen för svensk e-handel. Babyfrog.se klarar galant de hårda krav som ställs för att få kalla sig en säker e-butik. I Nordens största ranking av e-butiker hamnar Babyfrog.se på plats 145 bland de tryggaste butikerna av totalt 15.500 och har fått omdömet “bra villkor och säkerhet”.
Vi är jätteglada att kunna ge detta trygghetsbevis till våra kunder, leverantörer och partners och jobbar vidare för att bli ännu bättre.

Babyfrog.se erbjuder ett stort unikt sortiment av kvalitetsprodukter till små barn och föräldrar, snabba leveranser, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I vår barnbutik hittar du barnrumsinredningbarnvagnarleksakerväggdekor och barntapeterbarnkläderbabykläder,
doppresenter och kalaspresenterskötväskor och en mängd praktiska produkter till små barngravida och föräldrar. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Varmt välkommen till Babyfrog.se - stressfri shopping på nätet!