Jon Brunberg

Plötsligt blev b*cms billigare. Mycket billigare.

Nyhet   •   Aug 24, 2017 13:30 CEST

Plötsligt blev b*cms billigare. Mycket billigare. I alla fall på kort sikt. För nu introduceras det första abonnemangspaketet. Du betalar 625 kr per år* för att använda b*cms hemsidessystem inklusive fria uppdateringar och viss support. Du slipper skaffa ett eget webbhotell, men behöver däremot beställa ett domännamn. En uppläggningsavgift på 625 kr tillkommer, så första året kostar dig sammanlagt 1250 kr.

B*cms är ett snyggt, snabbt och lättanvänt hemsidessystem som är speciellt utvecklat för konstnärer och små företag inom kultursektorn för att presentera konstverk och andra kulturella produktioner. Det används bland annat av konstnärer, författare, filmproduktionsbolag och konstskolor.

Abonnemangspaketet passar den som vill komma igång snabbt på egen hand till en lägre startkostnad. Om du behöver anpassad handledning, utbildning och support under startfasen kan du lägga till ett utbildningspaket och betalar då 2500 kr första året. Behöver du hjälp med bearbetning och uppladdning av material, eller komplett projektledning, så kontakta mig för en offert.

Beställ det nya paketet i webbshoppen!

* 625 kr/år är ett introduktionspris vid beställning innan den 31/3 2018.

Alla priser inkluderar 25% moms

Jon Brunberg, jon@b-cms.com, 070-314 36 92