Inis Sweden

Porttelefon med infälld pekskärm i väggen ger ett snyggt första intryck

Nyhet   •   Jun 11, 2013 10:59 CEST

Framtidens porttelefon redan i dag med modern design, snygg pekskärm, enkel att montera utan kabeldragning i fastigheten, inga centralenheter, allt administreras visa webben.

Bakom satsningen på framtidens porttelefonini står Inis Sweden med en stark ägargrupp samt ett teknikföretag från Lund.

Besökare klickar på rätt logotyp, därefter på ett enskilt namn eller en avdelning. Systemet ringer därefter upp sökt persons telefonnummer, mobil eller fasta nummer. Besöksmottagaren kan på distans genom en enkel knapptryckning välja att tala med gästen och/eller öppna dörren. På InisCloud kan man enkelt själv ändra alla uppgifter samt styra vilka tider på dygnet som de olika loggorna skall synas på skärmen.

Systemet är utmärkt vid alla typer av ingångar där besökare snabbt ska kunna komma i kontakt med rätt person redan från början. Det kan röra sig om entréer till bostadshus, företag, invid grindar och lastbryggor vid industrier och lager.

För mer information, kontakta sales@inis.se eller ring oss på 042-132820