Bjärreds Design AB

Prinsessan Lillifee underbar pall till barnrummet hos Bjärreds Design design för livsnjutare!

Nyhet   •   Feb 13, 2010 19:54 CET

Hos Bjärreds Design finns den underbara charmiga prinsessan Lillifee som är så fin till barnrummet. Det  finns en hel serie barnmöbler med Lillifee prinsessan på och den rosa Prinsessan Lillifee barnstege eller pallen med röda steg är både funktionell och vacker i barnens rum. Alla detaljer är handmålade. Mått: bredd 29 cm och höjd 35 cm och djup 35 cm.

En underbar barnstege eller pall till barnrummet - den kan användas till både pall och stege. Det finns mer inredning till barn i samma ljuvliga serie barnmöbler, som även de är handmålade.

Varmt välkommen att besöka vår hemsida www.bjarredsdesign.se

Följ länken för att se fina bilder http://www.bjarredsdesign.se/shop/show_product.asp?artnr=60002&ref=%2Fshop%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D67%26head%5Fid%3D65&cat_id=67

Besök gärna vår hemsida www.bjarredsdesign.se

Vill du veta mer är du varmt välkommen att kontakta oss på info@bjarredsdesign.se

Barnmöbler inredning design möbler till barn och fina leksaker till barnrummet hittar du hos Bjärreds Design - design för livsnjutare!

Barnmöbler inredning design möbler och fina leksaker till barnrummet hittar du hos Bjärreds Design - design för livsnjutare!