ProQure | Entrémattor & Mattservice

ProQure | Entremattor - Driftstörningar på hemsidan

Nyhet   •   Nov 08, 2010 13:33 CET

ProQure | Entremattor & Mattservice. Under hela måndag förmiddagen har ProQures hemsidan varit nere på grund av driftstörningar.

Enligt Binero, där ProQure har sin server, förväntas att servrarna skall vara uppe på eftermiddagen.

ProQure's hemsida har varit nere under ett antal timmar under måndag förmiddag. "Det här är ett kritiskt läge för oss eftersom de flesta av kunderna och besökare brukar vara aktiva på måndagar och i början av månaden." informerar Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningschef för ProQure | Entremattor & Mattservice.

Enligt Binero, där ProQure har sin server, förväntas att servrarna ska vara uppe igen på eftermiddagen.

I Bineros Twitter flöde kan man även se en realtid uppdatering på hur arbetet fortgår för att få lösa det tekniska problemet. Mer information hittas även på http://www.binerodrift.se/?p=1491&m=201011.

Under tiden uppmanar ProQure sina kunder att ta kontakt med dem genom Twitter eller Facebook. Kunderna och besökare kan även besöka ProQures blogg under tiden: http://proqure.wordpress.com.

För mer information, kontakta:

PROQURE | Entremattor & Mattservice

Borrgatan 2
21124, Malmö
Direkt: +46 40 616 06 20

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som standard entrémattor, logomattor, röda VIP mattor och skrapmattor. Vi tillhandahåller även arbetsplatsmattor och gångmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se