Risetrade

Nyhet   •   Dec 13, 2013 10:50 CET

RDX frontspoilern VARIO X3 BMW 6-serie E63 M6 Front Lip Front Approach Front spoiler. VARIO-X3 av RDX:

Innovativa tredelade spoilern 3-delad produktion. 1-piece, form montering och redo att montera leverans Erstausrüstermaterial PUR plast Kvalitativ produkt tillverkad i Tyskland TÜV och monteringssats ingår Lätt skruv utan lim Gland endast möjlig från botten av den icke-synliga området, således demontering (t.ex. på vintern) när som helst och inom några minuter

Ingår: > Front spoiler VARIO-X3 > TÜV delar intyg, 100% TÜV-testad och godkänd! > Monteringstillbehör > Installationsanvisning Passar: > alla med normal stötfångare (ej FR, Cupra Bocanegra) VARIO-X3 artikel och funktioner kvalitet: The VARIO X3 är en innovativ produkt av hög kvalitet med RDX, Made in Germany! Denna eleganta spoilern är tillverkad av högkvalitativt polyuretan plast (polyuretan) gjort. Detta material används också i original utrustning och är extremt okrossbart . Den VARIO-X3 levereras obehandlad i svart och har en utmärkt färdig, spraya vänlig yta. VARIO-X3, dvs gjord av en central del och en sidodel av varje tre delar. Den leveransen är 1-bit och därmed redo att montera . Vid 3-delen produktion kan bland annat anpassade finish genomföras på ett mycket enkelt sätt. VARIO-X3 kan skruvas på några sekunder från varandra. Exempelvis kan sidorna av VARIO-X3 i karossens färg och mellersta delen målas i en kontrasterande färg. , att odlingen är av VARIO-X3 frontspoiler väldigt enkelt och tack vare helt exakt registrering själv när som helst, sker utan förkunskaper. VARIO-X3 frontspoiler skruvar helt enkelt med den medföljande monteringssats från botten till den befintliga stötfångaren. Följaktligen kan den lätt kan demonteras vid kommer igen, till exempel på vintern, eftersom skruven är endast underifrån, dvs inte i det synliga området. Utformningen av stötfångaren sig inte kommer att vara obegränsad. VARIO-X3 ger stötfångaren eller hela bilen en sportig, dynamisk addition och djupare titt. VARIO-X3 är TÜV-testad och godkänd . En TÜV delar certifikat för enkel åtkomst för varje standard (TÜV, DEKRA, ...) är naturligtvis ingår. VARIO-X3 Höjden på frontspoilern är 4 cm. När du monterar spacers kan inklämt mellan VARIO-X3 och stötfångaren och därmed djupet kan regleras *. Olika distanser ingår. * En förändring i djupet av registreringen kräver en uppdatering av registreringen