BOCC Sverige AB

Reddibo fixar festen

Nyhet   •   Aug 08, 2013 20:04 CEST

Fixa festen guiden är framtagen av experterna på F12 Catering som generöst delat med sig av sin stora erfarenhet av att skapa lyckade arrangemang i olika storlekar.  Målet är att skapa en lättanvänd guide för villa- och lägenhetsägare som ger överblick och kontroll över de steg som man bör gå igenom när man skapar sin perfekta fest.

Innehållet i guiden kommer successivt att byggas ut med både innehåll och med leverantörer som finns i närheten av huset eller lägenheten.  Först ut med innehåll är Danyel Couet som har komponerat 2 sommar menyer. En som är lämplig för den större tillställningen och en för den lite mindre. Chefsommeliern på F12, Sören Polonius, ger också råd kring val av vin och dryck för festen. Danyel återkommer i höst med 2 nya menyer som passar säsongen.

Reddibo är en ny nättjänst för villa- och lägenhetsägare som gillar ordning och reda, men hellre lägger tiden på inredning och inspiration än dokument och pärmar. Tjänsten är för närvarande kostnadsfri och fylld med lättanvända digitala verktyg som riktar in sig på att förenkla, inspirera och skapa trygghet.

www.reddibo.se

Kontaktperson: Björn Olsson