Axtech AB

redKnows och ABUS presenterar gemensamt Säkerhetspaket!

Nyhet   •   Okt 01, 2012 13:39 CEST

Nu kan alla skoter, ATV och båtägare öka säkerhet och stöldskydd med ett nytt Säkerhetspaket bestående av ett ABUS klass 3-lås, en textilklädd ABUS-kätting, samt ett redKnows MiniFinder GPS-larm.

Produkterna kompletterar varandra perfekt. Ett ABUS klass 3 lås förhindrar effektivt stöld, men är olyckan ändå framme, får ägaren larm ifrån sin MiniFinder när det förflyttas. Ägaren kan då spåra upp det stulna fordonet eller båten och larma polisen.

I Sverige registrerades 2011 ca 2500 stölder av utombordare och ca 660 stölder av skoter/ATV. Av dessa återfanns knappt 30%. redknows/ABUS säkerhetspaket kan hjälpa till att minska tillgreppen och öka möjligheten att återfå den egendom som stjäls.

Säkerhetspaketet kan beställas hos alla Duells-återförsäljare, artnr. 122-88810.
Rek. Pris: 4890 kr inkl moms.

Säkerhetspaketet består av:

1 redKnows MiniFinder, GPS-larm
1 Hänglås ABUS Sea & Snow klass 3
1 Textilklädd kätting ABUS 2,5 m, klass 3
- inga abonnemangskostnader

Axtech AB / redKnows
St Jörgens väg 4
422 49 Hisings Backa
tel. 031-558866
info@axtech.se
www.redknows.se

redKnows är ett svenskt varumärke inom larm- och spårsystem, tillhörande AxTech AB. RedKnows MiniFinder trackers/spårsändare är GPS/GSM/GPRS-baserade och larmar din mobil om det förflyttas eller störs. Larmen är små och lättmonterade och ger ökat skydd för stöldbegärliga båtar, utombordare, maskiner och fordon mm. redKnows kan alltid spåras via mobiltelefon och är abonnemangsfri. Det ger i många fall rabatter eller andra fördelar hos försäkringsbolagen. Utveckling och tillverkning sker i Sverige. För mer information, besök www.redknows.se