Babyshop.com

Redo att bli coolast i stan med The BRAND?

Nyhet   •   Feb 25, 2011 08:33 CET

The BRAND´s vårkollektion är nu ute och är hetare och större än någonsin! Från bodys och suits med tuffa tryck för de minsta till t-shirts, jackor, klänningar, kjolar och scarfs för alla barn med attityd!
Den lekvänliga och sköna kollektionengår i ljusgrått, senapsgult, grafit, svart, marinblått, militärgrönt, puderrosa och vitt. Alla plagg lika smakfulla och stilrena men med lekfulla och genomtänkta detaljer såsom deras klassiska BRAND tryck, häftiga örntryck, rivärer och text med världens metropoler ”Barcelona, Paris, Tel Aviv, New York och London” !

Några guldkorn i kollektionen är de underbart söta ”founce”-klänningarna med stora trendiga volanger på ärmarna. Kjolarna som också kommit i fler färger är helt rätt i tiden med de typiska tulpan- och vippmodellerna.

Självklart finns de klassiska mjukisoverallerna med i ny style samt de coola jackorna för alla vårbarn!
Alla dessa barnkläder från The BRAND finns att köpa för direktleverans hos Babyshop.se!

Om the BRAND

The BRAND är ett svenskt märke som gör coola barnkläder med hög kvalité. De kännetecknas av sköna barnkläder med bra passform som du själv skulle trivas i. The Brand är ett av Sveriges främsta modeföretag när det gäller barnkläder.

Om Babyshop

Babyshop.se är en av Sveriges ledande butiker för barnkläder, barnvagnar, leksaker och skötväskor. Hos Babyshop.se finns varumärken som Molo, Nova Star och Skip Hop. Idag har familjeföretaget kunder i över 20 länder och har snabbt blivit en stark aktör när det kommer till designade barnkläder.