nProd

ReklamVeteranen

Nyhet   •   Nov 01, 2011 22:15 CET

Med ett stort kontaktnät, bred kunskap, ett brinnande engagemang samt lite extraordinära idéer har vi som mål att kunna erbjuda effektiv marknadsföring till konkurrenskraftiga priser. Vi använder oss av alternativa metoder för att få er att synas och därmed stärka ert varumärke och öka er vinst.

Vill man som företagare nå ut till kunderna tror vi på idén att synas på ett annorlunda sätt på de platser ens kundkrets brukar befinna sig eller där den målgrupp man söker rör sig. Vi siktar på att hålla det så enkelt som möjligt och därför har vi utformat våra erbjudanden och rutiner därefter. Ni som kund ska inte behöva spendera dyrbar tid på marknadsföringen av ert företag. Vi vet alla att tid är pengar och som företagare har man oftast mycket annat att tänka på.

Vi erbjuder marknadsföringslösningar åt ert företag på platser där era kunder eller gäster befinner sig när de inte befinner sig hos er.

För ytterligare information om hur vi kan hjälpa er eller om vill ni veta mer om
oss är ni välkomna att höra av er till Freddie Thulin, 0701 42 99 62, freddie[at]reklamveteranen.se