Restaurang Yolo

Restaurangchef sökes till Yolo

Nyhet   •   Feb 15, 2016 10:26 CET

Nu söker vi för Yolos räkning en riktigt hungrig restaurangchef med stor aptit på det bästa. Vi söker dig som troligen är i början eller mitt i din karriär inom restaurang/hotell. Du vet hur man skapar känslan av "fine dining", kvalitet och miljö, men här på Yolo lite mer lokal bistro känsla. Du har lett personal tidigare och är nu redo för en rejäl en utmaning. Du är en tydlig chef men med modernt ledarskap. Du kommer från branschen i en liknande befattning eller är beredd att axla ett större ansvar. Vi ser gärna att du kan tillträda inom kort då vi är i en spännande utvecklingsfas. Men viktigast är självklart att vi är redo att vänta på den mest kvalificerade. Tjänstgöring tisdag-lördag. Vi erbjuder dig ett självständigt jobb med ansvar och goda anställningsvillkor. Det här är chansen för dig som vill mer än bara chefa, det handlar om att utveckla ett koncept och att sätta Yolo på kartan. Du kommer kunna skapa ditt eget team. I denna viktiga chefsrekrytering samarbetar vi med Sikta Group. Sänd din intresseanmälan till Siktas researcher (Prottasha) via mail. pk@sikta.se Varmt välkommen att kontakta ansvarig konsult på Sikta, Andreas Flyckt 070-7254836, så svarar han på dina frågor.